جدیدترین اخبار ورزشی
جدیدترین اخبار ورزشی
آخرین اخبار ورزشی روز ایران وجهان
فلپس با یک طلای دیگر از دنیای حرفه ای خداحافظی کرد
مایکل فلپس دوران ورزش حرفه ای خود را با کسب یک طلای دیگر در 1 در 100 متر مختلط امدادی پایان داد.
 


به گزارش goal.ir، شب گذشته این اسطوره بزرگ ورزش المپیک در برابر سئوال خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا واقعا بازنشست شده است قاطعانه پاسخ مثبت داد.

 

با کسب طلای شب گذشته رکورد مدال های فلپس به 22 مدال در تاریخ المپیک رسید که شامل 18 طلا در 51 مسابقه و 9900 متر شنا است.

 

وی در کنفرانس خبری گفت: من هر کاری را که می خواستم کردم. اگر بتوانی چنین چیزی را در مورد دوران حرفه ایت بگویی دیگر نیازی به ادامه نیست.

 

شناگر 27 ساله بالتیمور می خواهد که زندگیش را دیگر فراتر از استخر و اتاق هتل های 12 سال اخیر ادامه دهد. وی دوست دارد به استرالیا و اروپا سفر کرده و همراه با جاد لوکلو آخرین مردی که در المپیک توانست او را شکست دهد به آفریقای جنوبی برود و با قفس به دیدن به زیر آب برود و کوسه ها را از نزدیک ببیند.

 

فلپس گفت: من جاهای بسیار زیبایی را در جهان دیده ام اما تا کنون هیچگاه آنها را تجربه نکرده ام.

 

وی با شنایی قدرتمند در 4 در 100 متر مختلط تیمش را پیش انداخت و سپس نوبت ناتان آدریان بود که به آب بپرد و در نهایت تیم آمریکا با 3 دقیقه و 29:35 ثانیه به خط پایان رسید و ژاپن پس از آنها با حدود دو ثانیه اختلاف نقره گرفت و استرالیا به مدال برنز دست یافت.

 

هنگام گرم کردن برای این رقابت وی مربی خود را به کنار استخر خواند و از باب باومن برای کمک هایی که به او درکسب این تعداد مدال کرد تشکر کرد.

 

فلپس گفت: به او گفتم که اشکهایم زیر عینک شنایم پنهان شده است. اما اشکهای تو جاری است. من بدون او هیچگاه نمی توانستم به جایگاهی که امروز دارم برسم.

 

در انتها تیم آمریکا با کسب 16 طلا و 30 مدال در کل حاکم بلامنازع استخر المپیک شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, توسط احسان